Pages

Perkhidmatan van sewa di Kuching, Sarawak

Assalammualaikum w.b.t..

Adakah anda memerlukan perkhidmatan van sewa untuk memudahkan percutian anda semasa berada di Kuching, Sarawak? Kami menyediakan perkhidmatan van sewa yang berdaftar kepada pelancong-pelancong sama ada dari dalam atau luar negeri.Pemandu van sewa kami adalah seorang yang berpengalaman di dalam perkhidmatan van sewa ini iaitu sejak tahun 2003. Perkhidmatan van sewa yang kami sediakan juga akan melancarkan lagi perjalanan percutian anda sekeluarga atau rombongan lawatan yang anda rancangkan ke Kuching. Perkhidmatan van sewa kami menyediakan kemudahan yang selesa seperti penghawa dingin dan menjanjikan ketepatan masa perjalanan anda ke destinasi. Harga yang kami akan tetapkan amat berpatutan dan boleh dibawa berunding.RM200 bermula 8.00am hingga 5.00pm.Segala permintaan boleh dipertimbangkan.

Di antara tempat-tempat yang biasa dikunjungi atas permintaan pelanggan adalah Kampung Budaya, Taman Negara Bako, Pasar Minggu Satok, Pusat Hidupan Liar Matang, Serikin, Waterfront, Muzium Kuching dan Muzium Sarawak serta banyak lagi tempat menarik yang boleh anda kunjungi.

Jika anda berminat dengan perkhidmatan yang kami sediakan, sila hubungi kami segera:

No tel: 016-8839792(cel), Encik Sofi bin Bujang.
: 0148977033(cel), Cik Norazzah binti Sofi.





Antara tempat MENARIK yang boleh anda kunjungi semasa menikmati perkhidmatan van sewa kami semasa berada di Kuching, Sarawak..

Monday, April 26, 2010

Pasar Minggu Satok


Pasar Ahad di Jalan Satok, Kuching ialah destinasi beraneka warna di mana penduduk kampung dari serata daerah ini membawa hasil hutan dan buah-buahan yang tidak boleh didapati di mana-mana tempat yang lain.

Para penjaja membawa masuk barang jualan mereka pada hari Sabtu petang dan pasar Ahad ini bermula seawal jam 5 pagi.

Pasar yang menarik ini menawarkan peluang melihat dan mengenali hasil herba, buah-buahan, tumbuh-tumbuhan dan haiwan yang digunakan oleh penduduk Sarawak di dalam masakan dan perubatan tradisional mereka.

Suasana meriah dan keramahan penduduk tempatan menjadikan lawatan di pasar ini sangat menyeronokkan - semuanya di tengah-tengah bandar Kuching.

No comments:

Post a Comment